martes, 10 de febrero de 2009

Necessito inspiració...



Estimats i estimades...necessito inspiració!
Bé, crec que més que inspiració em falten ganes i temps...però recòrrer al tema de la inspiració queda més poètic no? I si em dedico a cantar i invocar a les muses ja seria fer un gra massa! La qüestió és que m'agradaria que vosaltres m'ajudessiu a trobar algún tema interessant per comentar, alguna cosa digna d'esment! Últimament he tingut el cap "okupat" per un vell rondinaire anomenat Aristòtil...quin home més pesat! Et persegueix a tot arreu amb les seves cabòries i llargues dissertacions que ni ell entén, tot dient que la felicitat és el bé suprem i que el millor home és el que sap trobar el terme mig de les coses...pfffffff...ja veieu que m'ha afectat considerablement les neurones, com a la majoria de vosaltres, suposo...ara que, si ho penseu bé, potser la culpa no és seva sino d'aquells que fan que el traguis sense pa ni aigua!!
El problema és que entre treballs amb regust de bolonya i examens injustificats per a una avaluació continuada em queden poques forces per escriure amb coherència i divertiment! Ho intentaré ja que tinc algunes idees, però necessito el vostre suport i col·laboració!
Fins aviat inspiradors!

1 comentario:

Ana Genover dijo...

Nena!! Doncs la veritat és que m'agradaria veure com invoques les muses... seria un tema interessant! Fora conyes, entenc perfectament la teva falta d'inspiració, i et dono suport, mooolt de suport! però estic igual que tu, amb el sentit de l'humor per terra i a més, com ja saps, un boig m'ha atacat amb un laser i sembla que el novio em maltracta o que em peguen a casa... si veiessis com em mira la gent! De moment em sembla que no sóc una bona font d'inspiració, tot i que després del que m'ha passat podries parlar de les coses que no són el que semblen, no sé si t'ajuda però al menys ho he intentat...
Per cert, i ja sé que m'enrollo molt però és que m'estic avorrint fent les lectures de geografia, al final m'he decidit a fer-me un blog (nuvolsdekirsch.blogspot.com).
Bé, em sembla que ja està no? Si se m'acudeix alguna cosa per inspirar-te et dic alguna cosa!!