domingo, 8 de noviembre de 2009

Escatològicament parlant


Últimament estic comprovant que el tema escatològic és molt recurrent en una conversa, o almenys en les meves ho és! Resulta curiós que un acte tan íntim, quotidià i...pudent pugui ser tan interessant com per dedicar-li llargues dissertacions i monòlegs! (i una entrada al blog, també s'ha de dir...)
Tampoc entenc gaire perquè fan riure els pets, o per què ens agrada explicar i escoltar anècdotes d'aquest tipus...però ho fem! I el millor de tot és que parlar d'aquestes coses ens genera certa complicitat amb la persones amb qui ho compartim, ens sentim alliberats, establim bases de confiança, i riem...que potser és el més atraient!

No em dedicaré a recordar cap situació ara, però si que tinc ganes de fer-vos coneixedors de la meva famosa classificació dels pets!
Ja fa molts anys que va aquesta broma, i a molts de vosaltres segur que us l'he nombrat algun cop, però la meva intenció al explicar-vos això, és ampliar la llista amb les vostres PETites aportacions! Així que, ja sabeu, aquells que us peteu (que som tots) segur que heu experimentat alguns dels que ara nombraré, però de ben segur que en teniu algun de nou per a afegir...som-hi! deixem fluir els aires i, bategem-los!
1.Pet motxilla: el que et segueix a tot arreu
2.Pet pamplona: com el xupinazo, el més sorollós
3. Pet pintor: el més creatiu, el que deixa marca...
4. Pet burofax: el que avisa no es traidor, ojo que vaaaa!!!
5. Pet violinista: ja sabeu com sona un violí desafinat no?
6. Pet bombolla: el que et crea una bosseta a la roba interior...jajaja
7. Pet "hace buen tiempoOOO": el pet que es queda impregnat a l'aire moooolta estona
8. Pet radioactiu: no fa soroll...però és letal!
9. Pet trompeta: el que anuncia l'arribada de la cavalleria! (aportació de l'Anna)
10. Pet calefactor: el millor per a les fredes nits d'hivern...et deixa el llit ben calentet!
11. Pet luxuriós: el pet que et deixa ben humit (aportació de Gintònic)
12. Pet impressionista (puntillista): segueix les corrents pictòriques impressionistes, i et deixa el lavabo pleee de puntets!!De veritat que impressiona...i més quan es distingeix el dibuix jajajaja!
13. Pet d'autobus/metro: hi han dues possibilitats per a aquest pet: A. que te'l tiris tu i et facis el "longuis" aprofitant la massificació de gent o B. que et toqui tragar els pets dels altres!!! El transport públic...és genial! (aportació de Maria)

Segur que hi ha moltíssims més, no els recordo tots ara! Però us animo a que sigueu creatius i els poseu noms! No tingueu vergonya...és natural!!!! jejeje

6 comentarios:

Ana Genover dijo...

el pet trompeta: el que anuncia l'arribada de la cavalleria

Paperera de reciclatge dijo...

jajajajaja!!! Boníssim!!! Gràcies per fer la primera aportació "pudent" del blog...jeje, n'espero moltes més!!! Mengeu carxofes, que ja és temporada!!!!

Giuseppe dijo...

Ostres! Això de parlar de pets és molt català, no? El caganer, fer cagar el tio,els pets de monja...
Fa uns anys al jueves van fer una llista semblant i em va fer molta gràcia que al que tu anomenes pet motxilla ells l'anomenaven pet espia. Em va fer molta gràcia!
La meva aportació a aquesta meravellosa i necessària llista és el pet de la luxúria, si aquell que és molt humit! jejeje!

Paperera de reciclatge dijo...

jajaja! Recordo algo d'això del jueves!...és un tema molt recurrent parlar dels pets! I gràcies per la teva aportació,és un pet realment calent!! jajaja

Soci7 dijo...

No m'ho puc creure!!! El gran mite del pet motxilla... jajajja!
Crec que el "pet d'autobús/metro" també es podria afegir a la llista (podria catalogar-se com a pseudo-petmotxilla)
Ja saps!!! Si tens estrenyiment... truca'm!!!!!

Paperera de reciclatge dijo...

OOOhhhhh, no m'ho puc creure!! Marieta de l'ull viu!!! Gràcies per visitar el blog!!!! I afegeixo la teva aportació del pet d'autobus/metro!! jajajaja

(i no puc trucar-te tots els dies...ja m'agradaria, jajajaja!!)